Meteen naar de content

Volg ons!

*30 september en 1 oktober aanwezig als standhouder op Tomofair Nijmegen*

Contact

Garantie & klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

 

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@nippon-kawaii.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gratis verzending vanaf €50

Voor 16:00 besteld op werkdagen -
dezelfde dag verzonden

De leukste knuffels

Gespecialiseerd in de liefste knuffels uit Japan, VS & EU.

Verpakt met liefde

Al onze kawaii items worden
met liefde en zorg ingepakt

100% Kawaii garantie

Niet tevreden? Je hebt tot 14 dagen na ontvangst om te retourneren.