Betaling & levering

Levering

Voor verzending binnen Nederland hanteren wij de volgende tarieven:

  • Brievenbuspakketje: €4,25
  • Pakketpost standaard: €6,95
  • Pakketpost verzekerd tot €100: €8,95
  • Pakketpost verzekerd tot €250: €10,95

Bij bestellingen vanaf €60 verzenden wij je pakket gratis binnen Nederland (standaard verzending).

Let op

De klant is altijd zelf verantwoordelijk voor het kiezen van de juiste verzendmethode en het correct invullen van het adres. Indien een levering niet mogelijk is door foutieve adresgegevens, zijn extra verzendkosten voor rekening van de klant bij een nieuwe verzendpoging.

Levertijd & verzending

  • Bestellingen geplaatst op werkdagen vóór 16:00 uur worden dezelfde dag verzonden (tenzij anders aangegeven).
  • PostNL brievenbus- en pakketpost binnen Nederland: ca. 1-2 werkdagen. Over het algemeen ontvang je je bestelling binnen 1 a 2 werkdagen van PostNL. Soms kan dit ook 3 of 4 werkdagen zijn.
  • Let op: zon- en feestdagen zijn géén werkdagen. Wij en PostNL zijn niet werkzaam op zon- en feestdagen. Op deze dagen worden en geen verzendingen verwerkt.

Wij verzenden uitsluitend via PostNL. Eventuele vertragingen bij PostNL of rondom feestdagen kunnen de levertijd beïnvloeden. Als wij al standhouder op een beurs staan, kan ook dit voor vertraging zorgen — dit wordt altijd vooraf aangegeven op onze website door middel van een pop-up op de home pagina en in de bestelbevestiging. PostNL is zelf ook actief in de informatie doorgeven wanneer er precies vertragingen zijn.

Verzendkosten binnen de EU – Eurozone 1

Pakketpost: vanaf €9 (boven de 2 kg: vanaf €11,00)

Verzendkosten binnen de EU – Eurozone 2

Pakketpost: vanaf €15 (boven de 2 kg: vanaf €20,00)

Wil je weten in welke verzendzone jouw land valt? Bekijk dan het onderstaande overzicht:

Eurozone 1

België, Denemarken (excl. Faeröer Eilanden en Groenland), Duitsland, Frankrijk (incl. Corsica en Monaco), Italië (excl. San Marino en Vaticaanstad), Luxemburg, Oostenrijk, Spanje (incl. Balearen, excl. Canarische Eilanden), Zweden.

Eurozone 2

Albanië, Andorra, Belarus, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Canarische Eilanden, Cyprus, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Griekenland, Groenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Kosovo, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Macedonië, Malta, Moldavië, Montenegro, Noorwegen, Oekraïne, Polen, Roemenië, Portugal (incl. Azoren en Madeira), San Marino, Servië, Slovakije, Slovenië, Turkije, Vaticaanstad, Zwitserland.

Bestelling ophalen op conventie

Wil je jouw bestelling ophalen op een conventie? Kies dan in het winkelwagentje voor “Pick up @ [conventie naam]”. Je bestelling moet vooraf volledig zijn betaald. Vergeet niet je bestelnummer en naam mee te nemen bij het afhalen.

Problemen met de levering:

Het komt helaas ooit voor dat overhoopt iets niet goed gaat met de levering van je bestelling. Via onderstaande manier doen wij graag ons best je verder te helpen:

  • Pakket niet geleverd?

Check eerst je PostNL app of de tracking die via ons in de mail hebt ontvangen. Hierin zou je meer informatie kunnen vinden. PostNL gebruikt geen briefjes meer om aan te geven dat het pakket eventueel bij de buren of bij een PostNL punt in de buurt is geleverd. Mocht hier niks uitkomen, dan neem je contact met ons op. Wij nemen dan contact op met PostNL en laten een onderzoek starten naar het verdwenen pakket. Dit onderzoek kan wel een paar dagen, soms een week of langer in beslag nemen.

  • Pakket niet afgehaald bij een PostNL punt?

Als het pakket binnen 7 dagen niet wordt opgehaald, wordt het automatisch retour gestuurd. Wij hebben hier geen invloed op. Wil je het pakket alsnog opnieuw ontvangen, dan dien je opnieuw de verzendkosten te betalen. Deze verzendkosten bedragen €4,25 voor een brievenbuspakketje en €6.95 voor een basis pakket. Wil je het pakket niet meer ontvangen, dan storten wij het betaalde bedrag terug, minus de gemaakte retourkosten. De retourkosten zijn €6.95 per pakket. 

  • Verkeerd adres ingevuld?

Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Indien de bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij dit nog aanpassen. Als de bestelling al wel verzonden is, kunnen wij er op dat moment helaas niks aan doen. Het is dan even wachten tot het weer bij ons retour komt vanuit PostNL. Mochten wij de producten uit de bestelling nog op voorraad hebben, dan verzenden wij zo snel mogelijk een een nieuw pakket met het juist adres.

  • Is het pakket beschadigd of incompleet?

Dan ontvangen wij graag een email of een whatsapp met daarin:

  • Foto's van de buitenkant van de doos
  • Foto van het verzendlabel
  • Foto van het eerste aanzicht tijdens het openen van de doos.
  • De schade of het probleem

Zonder deze foto's of een filmpje via email of whatsapp, kunnen wij niet helpen dit probleem op te lossen en eventuele schade te vergoeden. Wij helpen je hierin dan zo snel mogelijk verder